Oavsett om du är proffshantverkare eller hemmafixare, så vill du att projektet ska bli klart så fort som möjligt och med perfekt resultat. Med BOAs smarta interiörskivor kan du renovera köket eller badrummet på några timmar, utan onödigt underarbete med spackling och slipning. Snabbt, snyggt och enkelt. Och dessutom mycket prisvärt.
BOAs laminatbänkskivor är tillverkade i högtryckslaminat som tål kökets alla påfrestningar. Skivorna finns i massor av olika stilar och utförande och är nästan omöjliga att skilja från äkta trä, sten och kakel. Det enkla montaget och det attraktiva priset gör skivorna till ett mycket bra val för köksrenoveringen.
Känslan av en bänkskiva i äkta trä är svårslagen. BOA erbjuder massiva träbänkskivor av stavlimmad ek, valnöt och bok, som med rätt underhåll håller hur länge som helst och bara blir vackrare med åren. Skivorna finns i tjockleken 30 och 40 mm.
Med BOAs stänkskivor får köket ett helt nytt utseende på ett ögonblick. Skivorna finns i många olika utföranden och färger och är förstås 100% vattentäta. Lika snyggt som äkta kakel, men mycket enklare, snabbare och billigare.
Att renovera badrummet är ett stort projekt som kräver stort yrkeskunnande. Med BOAs våtrumsskivor blir det dock betydligt enklare. Skivorna, som naturligtvis är 100% vattentäta och godkända för våtutrymmen, monteras direkt på väggen och ger badrummet en helt ny look blixtsnabbt, och till ett betydligt lägre pris än med äkta kakel. Skivorna finns i en mängd olika utföranden för alla badrum och smaker.
Köp BOAs interiörskivor hos en av Sveriges Fria Bygghandlare.
Sveriges Fria Bygghandlare AB, fd Woody Bygghandel AB, har rötter som går tillbaka till 1940-talet och är därmed ett av Sveriges äldsta företag inom frivillig fackhandel. Idag samlar företaget 36 delägarföretag, med ca 70 anläggningar runt om i Sverige och en gemensam omsättning på över 4 miljarder kronor. Sveriges Fria Bygghandlare AB ägs av fria entreprenörer som fattar sina egna beslut, mitt i den verklighet där de lever och verkar. Samtidigt som de har en stark gemenskap och ett nära samarbete med de andra delägarna, inte minst inom inköp, marknadsföring, försäljning, utbildning och hållbarhet.